ترازوی پرینتر دار
جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

ترازوی دیجیتال با تولید فاکتور به ترازوی پرینتر دار معروف است ،ترازو گزارش فروش اطلاعات را برای مشتری ارسال و برای فروشنده ذخیره می نماید ، خرید ترازوی دیجیتال پرینتر دار موجب رضایت مشتری و ثبت اطلاعات می گردد ، ترازوی پرینتر دار در فروشگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در ارتباط مستقیم با مشتری می باشند و نیاز به فاکتور فروش برای مشتری داشته و نیاز است که اطلاعات کارکرد روزانه ، هفتگی و ماهانه ی فروشگاه را ذخیره نمایند .
ترازوی پرینتر دار دارای سه مدل می باشد  که اولین مدل ترازوی پرینتر دار ساده است ، نوع دوم ترازوی بارکد پرینتر بوده و نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد کدار است که بهترین و کامل ترین ترازوی دیجیتال پرینتر دار به شمار می رود ، انتخاب ترازوی ساده پرینتر دار برای فروشگاه های معمولی مناسب می باشد و انتخاب ترازوی بارکد پرینتر برای فروشگاهی مناسب است که دارای سیستم فروش ( صندوق فروشگاهی ) می باشد و نیاز به انتقال اطلاعات ترازو به کامپیوتر یا صندوق است در این حالت فروشگاه باید ترازوی بارکد زن بر دارد که انتقال اطلاعات از ترازو را توسط بارکد تولید شده از ترازوی دیجیتال به صندوق از طریق بارکد خوان انجام نماید ، در نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد زن است که برای بسته بندی مناسب می باشد ، از سویی نیاز در فروشگاه ها نیز قابل هماهنگ شدن با سیستم فروش می باشد .
به راحتی برای اطلاع از قیمت ترازو ، اطلاع از نحوه تعمیرات ترازو می توانید با مشاورین مجرب دیجی اسکال تماس حاصل نمایید یا به صفحه ی هر محصول رفته و از قابلیت ها  و قیمت فروش ترازو آگاه گردید .

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:, :: 16:37 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: